Tafel van 11 oefenen

Automatiseer op een speelse manier de tafel van 11.

In Automatus moeten je leerlingen samenwerken om de verschillende oefenlanden te veroveren.

Via doeltijden op maat kan élke leerling zijn bijdrage leveren.

Durft jouw klas de uitdaging aan?

Volledig vrijblijvend

Voorbeeld tafel van 11 in Automatus

“Automatus gaf de leerlingen een extra motivatie om te willen oefenen met automatiseren.

Ze wilden zoveel mogelijk tegels veroveren: ‘Juf, mogen we vandaag weer oefenen?’”

Uitdagende doelen

Dankzij een slimme formule krijgt elke leerling een doeltijd op zijn niveau.

Hierdoor blijft hij langer gemotiveerd en kan hij zijn bijdrage leveren aan het klasdoel.

Samenwerken als klas

Automatus is een coöperatieve spel waarbinnen je klas moet samenwerken om de verschillende landen te veroveren. 

Coöperatieve spellen hebben een bewezen positief effect op de intrinsieke motivatie.

Bespaar tijd

Het maken, printen en verbeteren van werkblaadjes neemt veel tijd in beslag. Bespaar tijd met Automatus. Kies een van de vele landen en je bent klaar om te starten.

+ je klas gaat het leuk vinden!

Ontdek de tafel van 11 in Automatus

& Maak van je leerlingen echte tafelkoningen.

Probeer 30 dagen gratis