Tafel van 20 oefenen

Automatiseer op een speelse manier de tafel van 20.

In Automatus moeten je leerlingen samenwerken om de verschillende oefenlanden te veroveren.

Via doeltijden op maat kan élke leerling zijn bijdrage leveren.

Durft jouw klas de uitdaging aan?

Volledig vrijblijvend

Voorbeeld tafel van 20 in Automatus

“Automatus gaf de leerlingen een extra motivatie om te willen oefenen met automatiseren.

Ze wilden zoveel mogelijk tegels veroveren: ‘Juf, mogen we vandaag weer oefenen?’”

Groei opvolgen

Volg de groei van je klas in het dashboard. Wie groeit er snel? Wie heeft de stof geautomatiseerd? Je ziet het in één oogopslag.

Uitdagende doelen

Dankzij een slimme formule krijgt elke leerling een doeltijd op zijn niveau.

Hierdoor blijft hij langer gemotiveerd en kan hij zijn bijdrage leveren aan het klasdoel.

Samenwerken als klas

Automatus is een coöperatieve spel waarbinnen je klas moet samenwerken om de verschillende landen te veroveren. 

Coöperatieve spellen hebben een bewezen positief effect op de intrinsieke motivatie.

Ontdek de tafel van 20 in Automatus

& Maak van je leerlingen echte tafelkoningen.

Probeer 30 dagen gratis