Tafelkampioen 2.0
Je kent tafelkampioen, of je kan er je iets bij voorstellen.
De snelste leerling wordt gekroond tot kampioen.
Een leuke manier.. toch voor de snelle rekenaars, maar hoe motiveer je de rest van de klas?
Automatus!
Volledig vrijblijvend

Automatus motiveert de hele klas!
Beeld je in dat je een van de minder snelle leerlingen van de klas bent.
Je oefent veel, maar je komt nooit in aanmerking om tafelkampioen te worden.
Leuk is anders.
Daarom werd Automatus ontwikkeld.
In Automatus wordt een leerling aangemoedigd om zijn persoonlijke doeltijden te behalen.
Deze doeltijden zijn adaptief, maar wel uitdagend. Zo blijft elke leerling langer gemotiveerd.
“De grootste meerwaarde vond ik persoonlijk dat ook de minder sterke leerlingen gemotiveerd waren en ook hun steentje konden bijdragen. Ook zij konden trots komen vertellen dat ze een eilandje veroverd hadden! Bij zo goed als alle andere apps is dit niet het geval.”
Om de motivatie een extra boost te geven, werd er een coöperatief-element toegevoegd.
Als klas moet je samenwerken om het Tafelland te veroveren.
Via het behalen van hun doeltijden, veroveren ze tegels van het Tafelland.
Lukt het jouw klas om het volledige Tafelland te veroveren en zich te kronen tot Tafelkoning?
Start je gratis proefperiode van Tafelkampioen 2.0
& Geef de rekensnelheid van je klas een boost